13

امروز روز خوبی است, فعلا حالم خوبه و فکرم آزادتر از روزهای قبل

محکم بودن دیگر برایم سخت به نظر نمی آید دلم می خواهد چرخی به خودم بزنم و خویش را واکاوی کنم, همان دختر خودساخته ای شوم که هیچ وقت غرور دخترانه اش اجازه نداد از کسی چیزی را گدایی کند. همیشه دوست داشتن را حسابی جداگانه می دانستم و فکر می کردم هرچه قدر بیشتر دوست داشته باشم و خالصانه تر عشق بورزم جوابش را نیز خواهم گرفت.

دیگر نه تنهایی برایم مهم است و نه روزهای سخت برایم معنایی دارند, انقدری توان و غیرت در وجودم ریخته که بتوانم سختی ها را با جان و دل خریدار باشم, و مسیر حرکتم را بسپارم به خدایی که همیشه ناخدای کشتی زندگی ام بوده است بی شک هیچ کسی قابل اعمادتر از او نیست.


+ چه خوبه که یکی هست که همیشه هواتو داره

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 1396/07/11 ساعت 12:20 http://beny20.blogsky.com

خدا رو شکر ..

پستی که عنوانش سیاه چال عشق هس ،
باس بگم که نه تنها یک مرد ، بلکه هیچ کسی ،
اونقد بی احساس نیس که احساس یه نفرو نبینه ..

و یک مرد هیچ وقت ، هیچ‌ وقت ،
اونقد مشغول کار نیس که به یه دختر بگه :
فعلا کار دارم ، یا سرم شلوغه ..

همچی برمیگرده به درصد زیبایی تو ،
به اینکه چقدر عاشقت هس ،
و از همه‌‌ مهم تر اولویت اولش هستی یا نه ...

در واقع خودتو الکی خرج نکن .

موافقم با نظرتون
حتی سنگین ترین کار دنیا هم توی دست باشه اما یه 30 ثانیه ای فرصت پیش میاد حداقل جواب سلام آدم رو توی تلگرام بدن
ممنون که سر زدین
از وبلاگتون دیدن کردم گویا قید کرده بودین که نظرات رو تایید نمی کنید اما میام میخونم و نظر میدم
سال تحصیلی جدیدتونم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.