ظلم

ظلم که شاخ  و دم ندارد

گاهی خود را به صورت دل شکستن در می آورد

گاهی سو استفاده ای می شود از یک آدم ساده

گاهی پایمال کردن حقوق یک شهروند

و گاهی محو کردن لبخند یک کودک

و گاهی هم قضاوتی از نوع نادرست

به همین سادگی شاید ما هم دخیل باشیم به صورت روزمره در فقره های ظلم

  

+ دیروز دعوت بودم برای مصاحبه ای ... 

مرحله اول: 3 نفری می بردند داخل اتاق و سوالات علمی پرسیدند

مرحله دوم: یک جلسه ای برگزار کردند و در رابطه اون شغل توضیحاتی دادند.

مرحله سوم: گفتند یکی یکی بیاین داخل همون اتاق تا توضیحاتی داده بشه و به صورت سری توی این مرحله 5 نفر انتخاب می شدند به محض اینکه بنده وارد این اتاق شدم گفتند خانم شما رو این شغل حساب باز نکن بخاطر یک مشکل ظاهری (بدون توجه به بار علمی و ...)

جالب تر اینکه این شغل هیچ  دخلی به اون مشکل من نداره تا حالا به موارد مختلفی برخورد کردم که سر این قضیه گفتن ردی

خندیدم به حالت تمسخر و از اتاق خارج شدم.

:دی آخرش نفهیدیم این 5 نخبه کدوم ها بودن که قرار است ظلم را از این سرزمین ریشه کن کنند


پ.ن: عجب عدالتی توی این مملکت اسلامی حکم فرماست 

نظرات 1 + ارسال نظر
Beny20 1396/08/30 ساعت 13:55

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.