گذر زمان

نمی دانم از گذشت زمان شاد باشم یا غمگین

شاد که شاید هر ثانیه ای که رو به گذر است مرا به تو می رساند

غمگین که از لحظه های با هم بودنمان می کاهد.

  

رویایی زیبایی است همین امید داشتن به اتفاقی که شاید از محالات باشد.


بی ربط: دلم شدید هوس تلخی اسپرسوهای اون کافه رو کرده که با خواهرجان چندباری رفتیم


پ.ن: در انتظار خبری

نظرات 4 + ارسال نظر
Beny20 1396/09/15 ساعت 11:37 http://beny20.blogsky.com

دوچرخه هم داشتم فروختمش
.
.
خبری از کارتون نشد ؟
اتفاق خوبی اگه افتاده بگید حالمون خوش بشه ...

نوستالژی میذاشتی بمونه
نه متاسفانه هیچ خبری نشد
یکی از دوستام گفته برم استانداری اما فعلا نمیشه همون اواخر دی که وقت دکتر دارم میرم زشته همش برم خونه اون خواهرم مزاحم شم

خواهش میکنم دختر خوب

فدات

مرسی عزیزم....
من از اونایی هستم که هیچکس تولدمو یادش نمیره
اخه از یکماه قبل اعلام میکنم....

وای گوش درد خیلی بده ، دعا کن زود خوب بشه

ایول دمت گرم
ترفند خوبیه برا کادو گرفتن
من چندباری اعلام کردم چند روز قبلش بازم بم کادو ندادن
ان شاالله زودی خوب میشه خشمل خاله

سلام فازمه جان
عیدت مبارک عزیزم
ایشالا خبای خوبی بشنوی

سلام فرانکم
قربونت برم بسی سپاس
عیدت قشنگ و پر از شادی
مرسی ان شاالله زندگی خودتم پر از خوشی باشه جانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.