راهنمایی دوستان

نمی دونم چرا امسال تا این حد سرد شده یا ضعف من باعث میشه سردی رو بیشتر حس کنم,

انگار تا مغز استخونم رو گرفته کاریش هم نمیشه کرد, قدیما می رفتیم آفتاب خوری می کردیم سر چند دقیقه گرم می گرفتیم اما حیاط اینجا اصلا آفتابگیر نیست از بس کوچیکه

بگذریم

حالا نه که من خیلی دنبال کننده و خواننده دارم که می خوام سوالی طرح کنم و راهنمایی بخوام.

دوستان تصمیم گرفتم برا اینکه مشغول باشم و البته دستم توی جیب خودم باشه یک شغل خانگی راه بندازم 

اگه کسی پیشنهادی داشت ممنون میشم بگه

نظرات 11 + ارسال نظر
Amir 1396/10/05 ساعت 19:48 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام دوست من

شما رو به خوندن این پست دعوت میکنم

عنوان پست : " با وضع افتضاح امنیت فعلی ، حتما نگاه کنید!"

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1396/10/05/post-277/با-وضع-افتضاح-امنیت-فعلی-،-حتما-نگاه-کنید-

سلام
خیلی ممنونم از دعوت شما
خیلی لطف دارین شما

سلام فاطمه جونم
مرسی از تبریکت.....
فقط تو یادت مونده بود و تبریک گفتی....
خیلیم خوشحال شدم...
یلدات مبارک باشه و روزهای خوبی رو براتون آرزو میکنم...

سلام فرانک جان
قربونت برم وظیفه بود یه اشتباهی مرتکب شدم موجب شد دیر بشه
زنده باشی یلدای شما هم جلو جلو مبارکا مهربونم
و زندگیت پر شادی

Amir 1396/09/27 ساعت 18:19 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

درسته ، مشورت گرفتن و اینکه از کسی بپرسی اینکار چجوریه و سختی هاش چجوریه ، برا همین موقع هاست دیگه

امینت وب سایت یعنی شما تماس میگری به ادمین یه سایتی بهش میگی سایت شما فلان مشکلات امنیتی و آسیب پذیری رو داره من مهندس امنیت هستم و اگه تمایل داشته باشید میتونم یه قرارداد با شما ببندم و امنیت سایت شما رو از بابت اینکه یه وقت هک نشه و بلایی سرش نیاد تامین کنم.

اینجور قرارداد ها بسته به ارزش سایت رقمش میلیونی هست ، تو خونه میشینی و حفره های امنیتی سایت رو با مجوز طرف بررسی میکنی و مشکلاتش رو حل میکنی .

اینجور که شما نوشتی ، خودم به شک افتادم ، بررسی امنیت یه سایت کجا و اینکه بشینی تو یه کانال و ساعتی 2 تومن بگیری و کمرت خشک بشه کجا!

هر جور خودت میدونی ، هر کسی ظرفیت هاشو خودش بهتر میدونه.

شاید از حرفم ناراحت بشی ولی این از خوش شانسی شما بود که با کار های این تیپی آشنا شدین ، همون طرفی که شما رو گذاشته ادمین کانال ، خودش می دونید چقدر برای تبلیغات تو کانالش اکه کاربرهاش زیاد باشن در امد داره و برای هر تبلیغ چقدر میگیره ؟ که تازه شما برای یک ماه حدقل 600 خرج میکنه ؟ برای اون طرف میصرفه و لی برا شما نه . مطمئن باشین حداقل دخلش به خرجش می ارزه که داره اینطوری خرج میکنه .

بگذریم ،
باید خودتون راه حل رو پیدا کنید.

ممنونم
نفرمودید برنامه نویسیه این کار امنیت یا نه؟
بعدشم من یه جایی هستم که کلاس های اینچنینی پیدا نمیشه کجا باید یاد بگیرم این کارو؟
میدونم ادمین بودن کانال و محتوانویسی برا سایت ها هدر دادن انرژی هست و پول و سودش برای دیگرانه من برای سایتی محتوا ترجمه میکردم کارهای سئو و قرار دادن تو سایت رو هم انجام میدادم مدت ها کار کردم بابت هر مطلب 300 تومن بهم میداد که بعدها فهمیدم ارزش کارم بالای 5-6 تومن بوده یعنی 20 برابر اون مقداری که بهم میدادن کارم ارزش داشته و من خوشحال بودم که بابت هر مطلب 300 تومن میدن اینم از ناآگاهیه
این صاحب کانال وقتی پیشنهاد داد گفتم چه خوب کار سبکیه اما از صبح که درگیرش بودم دیدم خیلی هم سنگینه کل ساعت رو درگیرم و طرف هم خیلی وسواس داشت که این پست چرته اون پست عکسش ایراد اون رو فلان نکردی خسته شدم گفتم واقعا کار من نیست 15 ساعت پشت لپ تاپ بشینم
اگر ذهن پریشان این روزهای من توان پیدا کردن راه حل داشت که از شما دوستان درخواست کمک نمی کردم

Amir 1396/09/27 ساعت 11:25 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

جدا اینطوری فکر میکنی ؟ من اینطوری فکر نمی کنم
پیشنهاد میکنم یه سنگ بندازی براش -



اجازه بهم میدین که شما رو معرفی کنم به کسی که تو حوزه امنیت دستش بازه و خیلی راهکار داره ، تا از ایشون مشورت بگیرن ؟ پیشنهادم جدیه

ولی اگه بخوای بیای تو مسیر تا تهش باید بری تا تهش تا اون نقطه موفقیت و اگه بخوای بگی حالا شما معرفی کن من ببینم چی میشه بعد یه هزینه ای کنی بعد بگی نه چرا بهت اعتماد کردم ، نه اشتباه کردم ، من اینکاره نیستم و اینا همین الان تصمیمت رو بگیر

هر کسی مسیر موفقیت خودش رو میره و خودش راهش رو انتخاب میکنه / من نمیگم الزاما راهی که من گفتم درسته من میگم به همه ابعاد یک ماجرا فکر کن / چون تو هر کاری اولش یه سختی میکشی که بعدش به راحتی برسی مگه نه؟؟؟

من نمیدونم دقیقا تو حوزه امنیت و شرایط موجود چه راه حل هایی وجود داره اما اون کسی که میشناسم کارش درسته. ادم معتبر و شناخته شده ای هم هست و اگه کامنتمو خوندی نگی وای نه من اینطوریم اون اونطوری فکر میکنه و اینا

خواستی تو وبم بهم بگم به امتحان و مشورتش می ارزه.هر تصمیمی گرفتی موفق باشی

اصلا نمی دونم امنیت چیه و چطوریه اگر نیاز به برنامه نویسی داره اصلا علاقه ندارم به برنامه نویسی
یه کار ادمین کانال رو پیشنهاددادن از صبح ساعت 8 فقط درگیرشم همچنان سفت و سخت باید تا 12 شب کار کنم بهم گفته حق ندارم جایی برم و غیبت کنم تا همین الان داشتم روش کار میکردم که دیگه واقعا جسمم خسته بود و کمر درد داشتم و سخته 10 ساعت دیگه بتونم کار کنم ساعتی 2 تومن
به صاحبش اطلاع دادم که من توانش رو ندارم که 15 ساعت بکوب رو بشینم و دنبال یه نفر دیگه باشه
شانس منه دیگه
همه چی به هم ریخته هیچی سر جاش نیست حال من داغونه اگر خودکشی مجاز بود تموم میکردم یک دقیقه هم صبر نمیکردم

Amir 1396/09/26 ساعت 23:54 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

اگه طراحی سایت میکردید ( یا حتی فقط علاقه داشتین ) میتونستم به شما پیشنهاد بدم که دوره امنیت سایت رو بگذرونید و قرار داد ببندید با سایت هایی که هستن مسئولیت امنیتش با شما باشه ( شرایط شما رو میدونم - راهکارشم میدونم )

یا کارهای اینترنتی این تیپی که از تو خونه باشه و کارشناس فروش یک سایت و پشتیبانی

گاهی ادم مجبور میشه که کاری رو انجام بده که علاقه ای بهش نداره و منم از اینکارا کردم. گاهی مجبور بودم مجبور

----------------------------------------------------

اون قضیه ای که تو اون یکی کامنتم نوشتم رو جدی بگیر . ولش نکن و پاپیچشون شو . نتونستی بری و مسافر داشتی بگو سلامتو بهشون برسونن و کلی التماس دعا داشت. اونا بی تفاوت نیستن اگه بری پیششون.

طراحی سایت بلد نیستم با باقی موارد مشکلی ندارم اما نیست کارش
------
مشکل یه جا دیگه است
خدا که رخ برداره بنده اش هم توانی نیست

Amir 1396/09/26 ساعت 21:09 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
من نمی دونم علاقه مندی شما چیه که نظر بدم ، هر کسی ظرفیتی داره.

تعریف شما از شغل خانگی چیه ؟ مثلا من خودم میخوام برای مادرم یه وب سایت و فروشگاه اینترنتی راه بندازم و محصولات دست بافش رو در معرض دید بقیه بذاره که بتونه جذب سرمایه کنه
البته فعلا مشغول رایزنی هستیم

نمیخوام یه چیز بگم بعد شما بگین مرسی ، نه بهم بگین به چه چیزی علاقه دارین یا ظرفیت و پتانسیل چی رو دارین ؟

به برنامه نویسی یا کار با سایت های اینترنتی آیا علاقه ای دارین ؟ یا میخواید مترجمی کنید ؟ کاش بیشتر توضیح می دادین

سلام
کارهای اینترنتی رو دوست دارم
5 سالی میشه تجربیاتی دارم در زمینه محتوا نویسی انواع سایت ها
خودم به کارهای هنری علاقه مندم, اما بازاریابی و فروشش سخته
فعلا باید درآمدی داشته باشم بخور و نمیر
وگرنه درس خوندنم از اوجب واجبات بود که نمیشه
برنامه نویسی و مترجمی رو علاقه ندارم

سمیه 1396/09/25 ساعت 02:52 http://dreams22.blogsky.com

مرسی که بهم سر زدین...
واسه شغل خانگی هم میتونین کارای گل دوزی یا انجام بسته بندی کادو رو انتخاب کنین البته اگه علاقه دارین

خواهش می کنم عزیزم
ممنونم از پیشنهادت سمیه جان
بسیار دوست می دارم کار هنری
مکافات اینه تو شهر ما بازار نداره

sabi gol 1396/09/23 ساعت 17:19 http://yebargesabz.blogsky.com

سلام
بخش شناسنامه وبتو دیدم و متوجه شدم تحصیلاتت ارشده. میتونی توی خونه بشینی و مقالات رو برای نشریات مختلف ویرایش کنی و هزیننه بگیری. نمی دونم تا حالا این کارو انجام دادی یا نه اما اگر بتونی با ادمایی که میشناسی شروع کنی و از مقاله به فرمت در اوردن به نوشتن مقاله و تز برسی خودش یه کار خونگی خوبه... فقط یه ایمیل فعال میخواد و یه شماره حساب و شماره تماستم خواستی کم کم بهش اضافه میکنی یا اصا با ای دی تلگرام یا کانال تلگرام میتونی کارتو شروع کنی که اینم البته بستگی داره چقد کار بلد باشی و بتونی جواب داورا رو بدی یا نه... اول اگر میتونی با استادی کسی همکاری کن پولش اینجوری خیلی کمه اما کارو یاد که گرفتی خودت که شروع کنی میتونی هفته ای یا ماهی تا یک و خورده درامد داشته باشی که البته اینم به زرنگی خودت برمیگرده... و توانایی خودت... و دقتت...
اینم یه پیشنهاده اما برای هرکسی عملی نمیشه مثلا واسه یکی ممکنه عملی نشه چون کسی رو نتونسته پیدا کنه و براش کار رو انجام بده. بعد اونو باز به کسی دیگه معرفی کنه. همینطوری زنجیره ای ادامه داشته باشه:)

سلام عزیزم
یک دنیا تشکر از پیشنهادت
خیلی هم عالی
خیلی هم علاقه دارم به این کارها

ali 1396/09/21 ساعت 23:08

یک زبان به غیر از انگلیسی بخون
و انگلیسیت هم تقویت کن
کار خودش میاد سراغت

درود و سپاس از پیشنهادتون

مجتبی 1396/09/21 ساعت 17:35 http://8013.blogsky.com

بستگی داره چی بلد باشی به توانایی هات فکر کن و از توانیهات استفاده کن اگه جا تو بودم فکرمو از کسب درامد بیرون میبردم چون یه چیزهایی است که اگه بهشون دست پیدا کنی از هردرامدی بهتره اگه خواستی بهت بگم بهم اطلاع بده

بله حتما ممنون میشم بگید

beny20 1396/09/21 ساعت 14:10 http://beny20.blogsky.com

شغل خانگی تبلیغات قبلا ها خیلی پول داشت ،
که الان دیگه زیاد بازدهی نداره ...
و کلن کارای توی‌خونه فقط وقت گذروندنه ...

به نظرم اگه برنامه دیوار رو نصب کنی ،
راحت می تونی یه کار خوب ،
حسابداری یا منشی یا .. برا خودت پیدا کنی ...
حواست باشه که زود هم بهشون اعتماد نکنی ،
ولی خب ناامید نشووو .. کار هم پیدا میشه ..

ممنون واقعا
شهر ما خیلی کوچیکه شرکت و کار خصوصی نداریم جز دفترپیشخوان و بیمه که اونم 200 تومن حقوقشه و این حقوق افسرده ترم میکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.