من و خدا

پیرو پیشنهادات دوستمون آقا امیر این متن رو می نویسم.  

مشکلات و خواسته ها رو تیتر کردم و همان طور که فرموده بودید در قنوت و بعد نماز و قرآن و ... مطرح کردم.

اجابت نشد حتی یک دانه 

عجول نیستم خواسته ای دارم که بیش از 12 ساله ازش می خوام اجابتش نکرده هنوز, تمام مقدمات و پیش زمینه هاش گاهی اتفاق میفته اما به هدف اصلی نمی رسم.

حتی یک روزنه ای نیست که بشه بهش دل داد, بله خدا هست درست اما زندگی که همه اش رنج باشد را چه سود؟

مگر نمی گویند از دری که فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود مثال رنج هم همین است مگر چند بار و چطوری باید خواست تا جواب بدهد.

برای او که کاری ندارد چیزی که برای همه فراهم کرده نوبت من رسید صلاح نیست حکمتی داره؟

کاش رنج من یکی بود از در و دیوار و آسمان و زمین درد می بارد برام

وقتی بیش از ظرفیتم رنج می کشم وقتی حتی برای دلخوشی ام حتی یک خواسته ی کوچکم را هم اجابت نمی کند دیگر چطوری بخواهم

باقی مردم گویا ایمانی خالصانه دارند که تا چیزی طلب می کنند جوابشان را می دهد

از طفولیت تا به الان آنچه فراهم کرد زمینه ی رنج بود و رنج بود و رنج

دیگر نمی دانم چطور بخواهم؟

خدایی که ترا تسکین ندهد خدایی که صدایت را مدام بی جواب بگذارد خدایی که زخم  زخم وجودت را نبیند چطور مهربانی است؟

در حال حاضر تنها لطفی که می تواند به من روا کند مرگ است و بس

دیگر از آن اندک امید هم خبری نیست در دلم 

نه خدا را می خواهم و نه خویش را

نظرات 1 + ارسال نظر
Amir 1396/09/26 ساعت 21:40 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
من خدا نیستم - نمی دونم خواسته شما چی هست و این درسته که از یک در که فقر بیاد از در دیگه ایمان خارج میشه

ولی زود نا امید شدین ، ایا از اون کامنت من تا به امروز 2 ماه شده ؟ البته نوشتین که بیش از اینها دعا کردید و من نمیدونم چرا نمیشه ولی شاید باید اون چیز رو جور دیگه ای بخواین .

دنبال مرگ نباشین ، اگه اون نخواد خودتونو از برج میلاد هم که پرت کنید پائین چیزیتون نمیشه و بلند میشین گرد و خاکتونو میتکونید بعد میگه عه چرا من نمردم ؟

یه چیزی هست که با عقل جور در نمی یاد نمی دونم چی ولی باید پیداش کنید .

بعضی وقتا که اوضاع قاطی پاتی میشه و دیگه خوندن خدا هم جواب نمیده باید سراغ شهدا و ائمه رفت ،

چرا یک مسافرت کربلا پیش خود امام حسین نمی رین و شکایت بهش نمی کنید از این وضعیتی که خدا براتون راه انداخته ؟

به من نگید که نمیشه و نمی تونم و اینا ، حداقلش اینه که اگه الان به دلیلی نمی تونید برین هر روز بهش متوسل بشین و همچنین به حضرت عباس ع ، هر روز یه تعداد صلوات بهشون هدیه کنید اونها پیش خدا خیلی ابرومند هستند.اینقدر در بزنید به واسطه اونها و به حق اون خونی که هرگز بر زمین ریخته نشد که خود خدا هم حیا خواهد کرد.

جواب نداد حضورا برین حرم این 2 بزرگوار . اونجا شکایت خودتونو ببرین . این اخرین راه حلی هست که به نظرم میرسه این خاندان خاندان بی تفاوتی نیستند . منتها سعی کنید که ، ببین من نه اخوندم نه خیلی حزب الله ی ، فقط به این نتیجه رسیدم خوندن نماز اول وقت زندگی رو یه جور دیگه میکنه ، شما هم نماز هانو سعی کنید اول وقت یا در اولین فرصت بخونید و به این خاندان متوسل شین یا پاشین برین پیششون.گمونم نمیکنم شما رو بی پاسخ بذارن.

سلام
خیلی ممنونم که وقت گذاشتید واقعا شرمندم
چی بگم
هیچ امیدی ندارم
فعلا هیچ جا هم نمی تونم برم
شرایطم بسیار حادتر از این حرفاست
سالهاست که اول وقت می خونم
انواع نذرهایی که گفتن هم انجام دادم هیچ جوابی نیومد
بازم ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.