هر کسی را تمنایی است

دوستم زنگ زده میگه تازه از شهرستان رسیدم وسایلم رو گذاشتم وسط هال اول به تو زنگ زدم نمی دونم چرا دلم هواتُ کرده 

کلی فحش هم بارم کرد که چرا بهم زنگ نمیزنی (چی میتونستم بگم که شرایط روحیم این روزها بده) چیزی نگفتم

میگفت رفتم دکتر کلی آزمایش ازم گرفتن و باز سه روز دیگه باید برم   

هم سن خودمه همکلاسی بودیم دوران لیسانس اما از طریق یکی از فامیل هاش که با خواهرم هم اتاقی بود توی یک دانشگاه دیگه باهاش آشنا شدم

شرایطش عین من بود اونم خواهرای کوچکتر از خودش متاهل بودند و استرس این رو داشت که هنوز مجرده 

بعد پایان درس دو سال قبل با برادر یکی از هم اتاقی های من ازدواج کرد 

الان سخت درگیر باردار شدنه 

ازم خواست دعا کنم چون تو این شهر غریبه زودتر حامله شه

امیدوارم این سری میره دکتر جواب بگیره 

و همه به آرزوهای قشنگشون برسن


کاش باران رحمتش

جاری شود 

بر زندگی تک تک مون

نظرات 1 + ارسال نظر
Sabi gol 1396/09/30 ساعت 13:17

یلدات مبارک عزیزم.
امیدوارم همه به آرزو هاشون برسن.

ممنون صبیره جان
بر شما هم مبارک باشه یلدا
ان شاالله
با آرزوی بهترین ها برا شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.