آبمیوه بد مزه

نزدیک یک ماهه مادربزرگم مریضه و نوه و نتیجه و غیره تقریبا هر روز میان عیادتش و خلاصه اینجا همش شلوغ پلوغه

دیروز کنارش نشسته بودم که خالم براش آب انار آورد دیدم با اکراه داره می خوره و من فک کردم بخاطر بی اشتهاییه, امروز باز نزدیکش بودم که باز خالم آب انار آورد براش دیدم سخت مقاومت کرد که نمی خورم چند روزه میدی از اینا حالم بدتر میشه معده ام درد میگیره حالت تهوع بهم دست میده.

به لیوان دقت کردم دیدم رنگ این آب میوه اصلا طبیعی نیست, خواهرم لیوان رو از خالم گرفت تا بخوره تا به دهنش رفت دیدم فوری پسش داد و گفت نمی دونم چرا مزه ی بدی داره   

گفتم شیشه آب میوه رو بیارید منم تست کنم ببینم چجوریه که همه از آب انار متنفر شدن امروز, درش رو که باز کردم متوجه بو نامتبوعش شدم تاریخ رو که نگاه کردم دیدم یک ماهه تاریخ مصرفش تمومه, رفتم سراغ یخچال تا سایر طعم ها رو چک کنم تا هر کدوم برا برج 8 و 9 بود تاریخشون ( این آبمیوه ها رو جمعه یعنی دو روز قبل آوردن براش)

برا همین طفلی مادربزرگم کمپوت هایی که خواهرم میره میخره  رو مصرف می کرد و از آبمیوه اکراه داشت

الان یه مدته براش اون بنده خدا چون خودش سوپر مارکت داره از این آب میوه ها میاره با طعم های مختلف 

تعجب کرده بودم سال ها مادرجون خونه ما زندگی می کرد نمی دیدم این بشر وقتی میان دیدنش چیزی دستشون باشه تازه پدر خدابیامرزم اگه میوه ای چیزی می خرید برا اینکه دل مادرجون شاد بشه میگفت اینارو فلانی خریده فرستاده اونم می نشست کلی دعای خیر می کرد براش.

اون بنده خدایی که خیلی ادعای عشق ورزی به مادرش رو داره و از طرفی خیلی مدعی دین و ایمان و خداست می تونست مثل همیشه دست خالی بیاد و آبمیوه تاریخ مصرف گذشته که بو گند میداد با خودش نمیاورد تا این مدت این بنده خدا که خیلی لاغر و ضعیفه روز به روز حالش بدتر نشه.

ما هم بر حسب اعتماد به دین داری این فرد و همچنین اینکه خودش سوپر مارکت بزرگی داره هیچ وقت تاریخ آبمیوه ها رو چک نمی کردیم و فک می کردیم مادربزرگ طفلی خودش ناز می کنه و نتیجه اش این بود که همش حالت تهوع داشت و حالش به هم می خورد و خالم فک می کرد تو دستگاه گوارشش دچار مشکل شده.


پ.ن: اگر نمی تونی درمان باشی حداقل زخم نباش

نظرات 5 + ارسال نظر
beny20 1396/10/20 ساعت 02:00 http://beny20.blogsky.com

انشاالله که سریع تر خوب بشه

ان شالله
ممنون

Amir 1396/10/19 ساعت 13:32 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
اصولا ما که هر کی ابمیوه و کمپوت میاورد به اسم بیمار بود و به کام ما

ولی در این شرایط حتما ابمیوه های مزبور رو به اوشون و بچه هاشون بدید . حتما خیلی مفید بوده ، یا اگه این کار غیر اخلاقی بود حتما بگید که حتما چک کنید تاریخش رو

بهر صورت بی تفاوت که نمیشه رد شد!

سلام
نوش جان
من که هیچ وقت نخوردم
نه گفتیم که چک بشه

beny20 1396/10/18 ساعت 13:32 http://beny20.blogsky.com

قصد راحت کردن مادر بزرگتو داشتن -_-
آخه کــــی همچین کاری می کنه #_#

والا همینو بگو قاتلن دیگه

sabi gol 1396/10/18 ساعت 10:49

چقد بد...

دیشب سرحال تر بود چون دیروز ابمیوه نخورده بود

مریم 1396/10/17 ساعت 20:07 http://l-r-y.blogsky.com

آخی طفلی مامان بزرگتون

دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.