گیجی مسئول آزمایشگاه

دیشب آزمایشگاه خیلی خلوت بود برعکس صبح ها که خیلی شلوغه من بودم و یه پسر بچه باید اورژانسی جوابش رو میدادن 

آقایی که میخواست نمونه خون بگیره ازمون خیلی بی اعصاب بود دیدم شیشه های جفتمون رو با هم برداشت و اول پسر بچه رو صدا زد نمونه گرفت ازش 

وقتی منو صدا زد دیدم شیشه هایی که مربوط به منه رو اشتباه از اون بچه نمونه گرفته بهش گفتیم از بس بی اعصاب بود گفت اصلاح میشه و یه آقایی دیگه اومد خون رو برد برا آزمایش هر چی هم گفتم گفت اصلاح شده   

دیدم شیشه ای که با نام منه و خون اون بچه رو برد 

خلاصه دوباره شیشه اورد برا منو نمونه گرفت و اومدیم خونه دشبم تا 4 بیدار بودم با خیال راحت صبح خوابیدم دیدم ساعت 8.5 خواهرم اومد منو بیدار کرد که از آزمایشگاه زنگ زدن نمونه کم آوردیم دوباره بیاین 

بلند شدیم رفتیم پذیرش گفت تکرار آزمایشه

چند تا خانم مسئول نمونه گیری بودن ازم سوال کردن چرا تکرار شده گفتم که نمونه کم آوردن دیدم دارن پچ پچ می کنن که مگه میشه کل آزمایش دوباره تکرار بشه اگه کم آوردن که فقط به مقدار لازم نمونه گیری بشه نه اینکه از اول کلا تکرار شه از بس خوابالو بودم حوصله ا م نشد توضیح بدم مسئول شیفت شب چکار کرده 

خانم اولی چند جا دستمو سوراخ کرد رگ رو پیدا نکرد به مسئول بالاتر سپرد تا نمونه بگیره 

دیدم مقدار خونی که گرفت کمتر از دیشبه گفت کافیه باز کم نیاد آخه دیشب بیشتر از این مقدار گرفتن و امروز میگن کم اومده خانمه خندید و گفت زیاد هم میاد.

این آزمایشگاهی که میرم پیشرفته ترین آزمایشگاهه که خیلی از پزشک ها تاکید می کنند اونجا برید و اینجور گیج میزنن وای بحال باقی آزمایشگاه ها

نظرات 2 + ارسال نظر
beny20 1396/10/25 ساعت 01:37 http://beny20.blogsky.com

بخدا حیف پولی که اینا می گیرن ،
حیف کاری که به اینا دادن ،
حتی نمی دونن چجوری باید برخورد کنن ....
.
.
ممنون از جواب دادنت

دقیقا
خواهش می کنم جالب بود پستت
یکی از سوالات واقعا سخت بود

F 1396/10/24 ساعت 19:58

به عنوان یه دانشجوی علوم آزمایشگاهی پیشنهاد میکنم از این به بعد به‌ آزمایشگاه های دولتی داخل بیمارستان های بزرگ شهر مراجعه کنید.
آزمایشگاه های خصوصی که اتفاقا مورد تایید بعضی از پزشکان هم هستند نه تنها هیچ برتری نسبت به آزمایشگاه های بیمارستان ها ندارن بلکه بسیار بسیار سطحشون پایین تر هست.
هم از نظر وسایل تخصصی مثل دستگاه cbc و....(همه از دستگاه های چینی استفاده میکنند) و هم از نظر کارشناسانی که اونجا مشغول به کار هستند.
آزمایشگاه های خصوصی برای پر پول کردن جیب پاتولوژیست محترم! از افراد نامتخصص استفاده میکنند تا حقوق کمتری بدهند(دیده شده کارشناس زیست جانوری و حتی دیپلمه هایی که دوره ی شش ماهه میرن استخدام میکنند)
موفق باشید

این موارد رو مطلع نبودم
واقعا ممنونم از توضیحاتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.