کار مدلینگ

وقتی بیدار شدم دیدم یه شماره ناشناس بهم زنگ زده چون آگهی داده بودم برا کار حدس زدم برا این باشه بهش زنگ زدم گفت خودم تماس میگیرم.

دو ساعت بعد خودش تماس گرفت و کارش رو گفت که کار ما مدلینگه و حقوق پایه مون 10 میلیون تومن  

تا گفت مدلینگ خواهرم خنده اش گرفت اون که خندید منم خندیدم آقایی که پشت خط بود هم خندید و پرسید چرا می خندید

گفتم این کار من نیست اصلا با فرهنگ ما جور در نمیاد این مدل کارها و من در آگهی قید کردم کار دفتری میخوام 

کلی تبلیغ کارش رو کرد اما نتونست منو راضی کنه 


دلمون خوش بود یه نفر زنگ زده اونم برا چه کاری 

شانسه دیگه نداشته باشیم میشه قضیه من

نظرات 4 + ارسال نظر
بودا 1396/11/02 ساعت 10:21

من فکر میکنم کار مدلینگ باید خیلی جالب باشه
چن تا مرکز توی تهران هست که توی این کاره
من حتی یکبار تصادفی و کاملا اشتباهی وارد یکی از سالنای مد توی یکی از هتلای تهران شدم
ولی به نظرم چون هنوز توی خیلی از شهرا سلیقه ای با این رشته برخورد و حتی گاهی میبینیم که برخوردای قهری باهاشون میشه پیشنهاد میکنم کلا بی خیال این رشته بشین !

اصلا چطوریه؟
کاش بیشتر توضیح میدادین

Sabi gol 1396/10/29 ساعت 19:48

عجب شغلایی... :/
کار خوبی کردی نپرسیدی. معلوم نیست چه کاری میکنن

هر چه هست خوب براشون سود داره که به هر نفر ماهی حداقل 10 تومن میدن

Sabi gol 1396/10/28 ساعت 18:06

واقعا؟
مدلینگ واسه چی؟
مجلات و نشریات؟ عکاسی؟
راستش اولین باره شنیدم !!!

آره عزیزم با یک ذوق و شوقی هم تعریف می کرد
توضیح بیشتری نخواستم ازش
خودمم تعجب کردم
بعد اینکه قطع کرد شوهر خواهرم گفت به تازگی یک گروه مدلینگ رو همین جا جمع کردن

... 1396/10/28 ساعت 18:05

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.