یک قدم تا سالی نو

بهار جوانه زده و خورشید درخشان تر از همیشه است

من زنده ام تو زنده ای و خدا زنده است 

و عشق هنوز جریان دارد

مهربانی هنوز زیباترین هدیه ی هستی است

به لحظات عاشقانه سوگند

که از پا در نخواهم آمد

و 97 را زیبا رقم خواهم زد

  

سال جدیدتون که دو ساعت دیگر از راه میرسه بر همه ی دوستان و همراهان  عزیزم که همدم غصه ها و درد دل هام بودن و هوامو داشتن و همه ی هموطنانم مبارک باشه.

امیدوارم سال جدید سالی پر از برکت و نیکویی باشه برا همه

96 که شد لحظه ی تحویلش هم اصلا جالب نبود شلوغ بود و پر سر و صدا اصلا حس جالبی نداشتم اردیبهشتش دو تا از نزدیکان رو از دست دادیم و ماه ها عزادار بودیم 

تیرماه آقایی اومد توی زندگیم که بوی عشق می داد و به زندگیم رنگ و بوی جوانی بخشید مدتی نگذشته پله پله از زندگیم دور تر دورتر می شد فک می کردم مرد هست و از دیگران سواست که همه خیالی باطل بود رفت و در کنار رفتنش تمام سرمایه ای که چند سالی بود کار میکردم رو با خودش برد به بهانه قرض و بعدش حتی شماره ی منو بلاک کرد. 

دلیل رفتنش را نفهمیدم پله پله خودش رو دور دورتر کرد بعد اینکه پول رو گرفت.

توی شرایط پر درد زندگیم که حس اضافه بودن می کردم درد آوارگی داشتم التماس می کردم پولم رو برگردونه همش میگفت به زودی ... 5 ماه گذشت از وقتی که گفت می دم اما نداد

قبل آشنایی با این آقا فکر می کردم دیگر مرد پیدا نمیشه تا اینکه ایشون اومد و فکر کردم دعاهام جواب داده خدا نظر کرده نمی دونستم به هدف پول اومده و فیلم بازی می کنه هنوز مطمئن نبودم تا اینکه به اطمینان رسیدم که اصلا عشق و دوست داشتن رو باور نداره و یه چیز مذخرف میدونه و بازی با احساس آدمها خیلی عادیه براش

خبری ازش ندارم دیگر خبری از پولم نشد اما درد بدتر دل زخمی ام بود که دیگر چیزی مسکن نشد براش 

فک می کردم مردانگی بین مردای این استان هنوز زنده باشه اما این نامردترین انسانی بود که پا به زندگیم گذاشت و باعث شد 96 درد آورترین سال زندگیم ثبت بشه

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام فاطمه خانم عزیز خوبین سلامتین ان شا الله؟
سال نوتون بسیار مبارک وامیدوارم اتفاقات خوب وخوشی براتون در این سال رقم بخوره وتمام وقایع ناخوشایند گذشته فقط وفقط بهانه ای بشن تا ما به دنیا به ادمها ورفتارهاشون دقیق تر نگاه کنیم وکوله باری باشه برای یک تجربه ی ارزشمند .با امید وتوکل راه روشنی رو برای خودتون بسازین وگذشته رو فراموش کنین
ارزو میکنم خوشبخت وعاقبت بخیر بشین

سلام دوستم قربان شما ممنون خوبم شکر خدا شما خوبین؟
ممنونم ان شاالله سال جدید برای شما هم سرشار برکت و نیکویی و خیر باشه
خیلی ممنونم از پیام پر انرژی تون خیلی خوشحال شدم

صبیره 1397/01/01 ساعت 16:02

سلام عزیزم
برات ارزوی بهترین ها رو دارم و میدونم که ادمهایی هم هستن که مرد هستن و واقعا برای خود ادم پا پیش میزارن... یسری حرفات حزف دل منم بود...

برای این ادما متاسفم که احساساتو به بازی میگیرن...
امیدوارم روزی کسی وارد زندگیت بشه که لحظه لحظه زندگیت از لبخند پر باشه...
سال نوت مبارک دوست عزیزم...
ببخشید دیر امدم...سال ۹۷ ت زیبا و پر از اتفاقای خوب...

سلام صبیره جان
مرد هست ولی به تعداد اندک
ممنونم عزیزم ان شاالله امسالت پر از خوشی باشه
خواهش میکنم قربون مهربونیات

Amir 1396/12/29 ساعت 23:10 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
بابت اون اقا متاسفم و متاسفانه باید بگم بعضیا اسمشون مرده ولی فقط جنسیتشون رو به ارث بردن

واقعا نمی دونم چی بگم و یه جورایی حق دارین که بد بین باشین ، امیدوارم یه کسی تو زندگیتون بیاد که واقعا مرد باشه و همه چیز رو جبران کنه

سلام
ممنونم از آرزوی خوبتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.