لعنت به این استان

همیشه با خودم می گفتم کاش جای بهتری به دنیا اومده بودم اما باز پشیمون میشدم که هرجا خوب و بد داره و چه بسا مردمان اینجا پر مهرترند و خون گرمتر 

اما چند روزی است که متنفرم از جایی که هستم کاش این استان خراب شده وجود نداشت با این آدم های وحشی حیوان صفت که توی مرکز استان جمعند 

هر کسی به فکر زرنگ بازیه و ضایع کردن حقوق دیگران

لعنت به من که حقوق خوندم و هیچ وقت نتونستم از اندک حق خودم دفاع کنم 

لعنت به رضاخانی که یک عده را اومد قاطی مردمان اینجا کرد که نتیجه اش این همه درد بشه و ظلم بشه و بخوره تو سر ما 

هیچ وقت تا این اندازه روحم پر درد نبوده 

فقط دلم میخواد برم از این استان پر از تبعیض و مکر برم جایی که مردمان یک رنگ تری داشته باشه 


نظرات 3 + ارسال نظر
صبیره 1397/02/14 ساعت 21:29

اره عزیزم... باهات موافقم...

اما الان مجبورم اعتماد کنم چون حرف اینده م در میونه...

فدات عزیزم
ان شاالله هرچی خیره

صبیره 1397/01/29 ساعت 22:19

مرسی عزیزم از نظرت❤
دوست دارم خوب باشی❤

درکت میکنم...

قربون مهربونیات بانوجان
سلامت و تندرست باشی و دلشاد

Amir 1397/01/28 ساعت 23:14 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
زمین خدا بزرگه و همونطور که گفتین هر جایی ادماش رفتارهای خاص خودشونو دارن ،

شما ببخشید که من دیر به دیر میام وبلاگ

سلام زنده باشید ممنونتونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.