درد بیکاری

چند روزیه باز سخت پیگیر کار هستم دو روز قبل رفتم اداره ای برای کار و مشورت بهم گفتن اگه کاری تو خونه بخوای راه بندازی بهت وام میدیم خیلی فکر کردم اما به نتیجه ای نرسیدم که چه کاری راه بندازم.

آگهی هم دادم برای کار فقط یه نفر زنگ زده که اونم سابقه کار می خواست.

سخت داره دیونه می کنه این موضوع منو

امروزه کار آزاد هم نیاز به پارتی و آشنا داره   

یک مدتی بود یه بنده خدایی بهم قول هایی داده بود دیروز قرار بود ده به بعد همدیگرو ببینیم و صحبت کنیم هر چه زنگ زدم گوشیش خاموش بود 1.5 روشن کرده میگه خواب بودم خیلی ریلکس میگه 2 همدیگرو ببینیم اعصابم بهم ریخت از اینکه سرکارم گذاشته گفتم ممنون نمی تونم با شما همکاری کنم

به دو نفر از دوستانی که روزای سخت کنارشون بودم رو زدم جفتشون جوابم رو ندادن

کاش ایده ای مناسب جهت کار خونگی به ذهنم می رسید.

شرایط سختی دارم هم بیکاری عذاب آوره هم بی پولی 

کاش هیچ وقت درس نخونده بودم و تو همون خونه مشغول میشدم مثه خیلی ها که این کارو کردند

نظرات 4 + ارسال نظر
آلما 1396/10/28 ساعت 10:06

فاطمه میگم ک تدریسو امتحان کردی؟
دوستای من دارن با ارشد دانشگاه درس میدن

تا همین هفته قبل پیشنهاد داشتم
منتهی چیزی نمیدن حق التدریس
من بیش از هر چیزی نیاز به استقلال دارم چون هیچ حامی مالی ندارم

آلما 1396/10/28 ساعت 01:52

دختر جون خو ما نمیدونیم ک چ رشته ای خوندی
تا چ مقطعی
و چ دانشگاهی
منظورم سراسری یا آزاده
خو چجوری همفکری کنیم؟
الان مثلن تو مهندسی من میام میگم ک برو فرش بباف
خو نمیشه ک

ارشد حقوق
وکالت رو اصلا دوست ندارم
سردفتری نمیگیره سالهاست
قضاوت هم یه مشکل جسمی دارم تو مصاحبه رد شدم گفتن دیگه شرکت نکن رد میشی بخاطر وضعیت جسمیت
پس میمونه کارهای غیرمرتبط

زهرا 1396/10/27 ساعت 19:15

راستی تایپ تو خونه و همچنین درست کردن ترشیجات و مربا هم
اگر هنر دستی هم بلدی میتونی درست کنی بدی مغازه ها

هنر دستی بلدم ولی بازم فروشش سخته مغازه ها چندان همکاری نمی کنن تو این اوضاع بازار

زهرا 1396/10/27 ساعت 19:13

امیدوارم کار مناسبی بتونی جور کنی
اگه آشپزیت خوبه میتونی رو غذای آماده حساب باز کنی

ممنونم
خوش اومدین
آشپزیم در حد این کار نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.