چراغ انگیزه

گاهی که ازم می پرسند چطور می گذره میگم بدتر از این نمیشه

امروز وبلاگ پسری رو دیدم با دردی مشابه خودم و چه سخت طی می کرد این دوران رو

فک می کردم تنها خورشید در سرزمین دل من غروب کرده اما نوشته های او بیش از اندازه بوی خستگی را می داد

کاش می شد دل هامون رو بسپاریم به هم و هر کسی به اندازه وسع دلش می توانست کمکی کند تا غمی از کسی برداریم و چراغ انگیزه ای را روشن کنیم.


+ کاش می شد تو باشی و من و یک خلوت دل پسندانه


پ.ن: بغض که می کنم عطرت در فضا می پیچید, مگر اینجا چیزی تپیده که زود می رسی اما دیر؟

+ عشق تنها نبض زندگی است برای کسی که می فهمد فلسفه ی هستی را

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی شب 1396/07/20 ساعت 13:05

عشق تنها نبض زندگی است برای کسی که می فهمد فلسفه ی هستی را
چه زیبا و هر کسی تعبیری دارد از این عشق

اگر باشد همه چیز زیباست اگر نباشد کسالت آور است هر چند به قول حافظ : «که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها»

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.