و به آبان سلام ...

و سلام بر آبان رنگین ترین ماه سال

می گویند در پی این تاریکی شب ها

این شب های پر درد

این شب های پر از ظلم

منتظر روز آبستنی باش

که در پی آن آزادی و پرواز زاییده می شود.

 

***

چه دلم تنگ است

برای پدری که صدای پایش ندا آور صبح و روشنی بود

دلم تنگ است 

برای پدری که حرفش یکی بود 

مرد بود مردانه عمل می کرد

دیگر هیچ مردی برایم پدر نمی گردد

خوش بحالت بابا

با نامی نیک گذر کردی

نمی دانم چرا از این سفر جا ماندم

کاری نکرده ام

افتخاری ندارم

دفترچه ی زندگی ام خالی از آدمیت است

اما شدید عزم سفر کردم

شدید دلم تنگ است

این آدم ها هیچ کدام بی تو را نمی دهند

بوی مردانگی نمی دهند

نگاه عاشقانه ات جلوی چشمانم زانو زده است

شرمنده ام بابا

با تمام قولی که داده بودم کم آوردم

نتونستم بعد تو محکم باشم و زندگی کنم


+ پدر یگانه مردی است که عشقش بلاعوض است.

+چه سخت در حسرت یک آغوش پدرانه می سوزم ... :(


نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس 1396/08/01 ساعت 05:40

خدا رفتگان رو رحمت کنه
و به بازمندگان صبر بده

ممنون دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.