35-دردنامه

تمامی ندارند این رنج های تکراری که وجود آدم رو به تاراج می برند و به ریش آدم می خندند.

خسته کننده است این شب ها و روزها, تمام روز رو به امید رسیدن شب یک جوری طی میکنم و تمام شب رو به امید رسیدن صبح, فقط آنچه لازمه اینه که باید زودتر و با سرعت بیشتری بگذره

با خوردن بیگانه بودم اما دو روزه به کل میلم به غذا نمیره و از خوردن بدم میاد از بوی غذا بیزارم , از بودن در کنار آدم ها متنفرم 

خاله ام غروبی اومده یواش بدون اینکه من متوجه بشم دم در ایستاده و فقط نگاهم میکنه یک چیزی هم داشت زیر زبونش می گفت که بعد اینکه متوجه شدم گفتم چی داری ورد میکنی میگه چته تو چرا این همه غم داری جوابی ندادم فقط گفتم ورد نخون دیگه خدا هم امیدی به من نداره

به رسم شوخ طبع و شاد بودن دوران های قدیم غروبی که میخواستم بیام تو اتاقم مادربزرگم صدام کرد چیه باز داری میری تو همون اتاق بیا بشین حرف بزنیم زیر لب گفتم دلت خوشه مادرجان من حوصله ی خودمُ ندارم اون فاطمه شاد و شنگول که ساعت ها باهات گپ میزد و شوخی میکرد و دو نفره میخندیدین مرد. 

امشب خاله اصرار داشت با پسرخالم یه سر برم خونه مادرم گفت اگه همه بخواین برین من نمیام حال و حوصله شلوغی و حرف رو ندارم میگه باشه نرو خب برید پارک گفتم حوصله هیچ جارو ندارم.

این خاله ی من برا خودش کارآگاهیه زود آدم و غم هاش پیشش رسوا میشن

مطمئنم اول صبحی که بیدار بشه زل میزنه اول تو چشام که ببینه نرمالم یا نه

لعنت بر مسبب این حال بدم


+ کاش صبح نشه هیچ وقت, خستم خدا بذار تخت بخوابم, رهایم کن 

نظرات 5 + ارسال نظر

نه گناه داره....

کسی که پست ناراحت کنند میذاره باید مجازات شه گناه هم نداره

همین بنی خودمونو میگی؟؟
آره بنیامین حرف قشنگی زده چون اونم پرسپلیسیه...
قبلن واسه من کری میخوند
پستهای ناراحت کننده میزاشت

پست ناراحت کننده میذاشت؟
صبر از دربی بیاد حسابش رو خواهیم رسید

حالا من و تو وارد فاز حدیدی از زندگی میشیم
تو قرمز و من آبی......

به قول بنیامین این چیزا رو وارد دوستی نکن
بذار به دوستی مون بچسبیم
شما هر طور عزیزی

همین که خودتو زندانی کردی و فقط داری به غم و غصه هات فکر میکنی باعث این حالت شده....
ببین امتحان کن و برو بگرد ، کاش دعوتش رو رد نمیکردی....

اصلا آدم حال و حوصله نداره چطور میشه رفت این ور اون ور تا همه متوجه درد آدم بشن
پس بهتره تو این حالت نرفت جایی

مریم 1396/08/03 ساعت 02:53

توکل کن بازم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.