حقوق مالکیت معنوی

وقتی ویندوز عوض می کنم تا یه مدت کلن گیج میزنم اصلا یه وضی, کلا دیر به دیر عادت دارم ویندوز عوض کنم تا حیاتی نشه این کارو انجام نمیدم.  

چند وقت قبل داشتم ایمیلمو چک می کردم که یک ایمیلی نظرمو جلب کرد و فوری بازش کردم از طرف وزارت دادگستری که نوشته بود از شما به دلایل حقوق مالکیت معنوی شکایت شده و توضیحات بیشتر درون فایل پیوست قرار گرفته که شما می تونید با دانلود فایل به دادخواست و اقدامات لازمه دسترسی پیدا کنید.

منم فوری فایل رو دانلود کردم یک ورد بود اما هر کار کردم باز نمیشد یه داده های ناجور می آورد, باعث شد برای یکی از دوستان که نرم افزار خونده ارسال کنم تا چک کنه, ایشونم گفتند که ویروسه باز نکن.

تا همین سه روز قبل که دوستم یکی از خبرهای ایسنا رو که وزارت دادگستری در رابطه با این ایمیل توضیحاتی داده بود که گویا حاوی یک عدد برنامه جاسوسیه, دیگه از اون تاریخ به کل احساس امنیتم از بین رفت و مجبور شدم ویندوز رو عوض کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر

وای چه چیزهایی!!!!
جاسوس بودی خبر نداشتیم؟؟؟

من که نه همن ایمیلی که با این عنوان میاد حاوی برنامه جاسوسیه :)

Beny20 1396/08/13 ساعت 19:16 http://beny20.blogsky.com

نامردااا از هر راهی شده استفاده می کنن ...
من یه چیزی رو که یواشکی ،
با گوشم می شنوم رو هم بعد ناراحت میشم ،
میگم اگه قرار بود بفهمم طرف خودش بهم می گفت ،
نمی دونم اسم این ها رو چه باید گذاشت ـ
که توی زندگی شخصی آدما می گردن ...
.
.
.
و بعله شما از همونایی بودی که مقاومت کردی نخندی :)

تجسس گویا کلا توی گروه خونی یک عده است
یادمه خوابگاه که بودم چه بلاها سرمون نمیاردن یه عده با این کاراشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.