دنیای بی حس

اصلا هیچ حسی ندارم 

از بس با درد دست و پنجه نرم کردم از بس غصه خوردم از بس دعا کردم و بی نتیجه موند دیگه تمام حس های غم و شادی برایم بی معنی شده اند اگر بزرگترین معجزه ی عالم نیز رخ بدهد خوشحالم نخواهد کرد و اگر بزرگترین غم های عالم به سراغم بیایند در این لحظه ناراحت نخواهم شد.

بهترین حسی که میشه داشت همین بی حسی است همین درک نکردنه


 

 بهتره چند تا چیز توی ذهنم بمونه

وقتی ناراحتم او را برای کسی بازگو نکنم

اگر از چیزی شادم, زود حس خوشحالی نکنم

اگر کسی را دوست داشتم بر زبن نیاورمش

اگر از کسی بدم آمد به رویش نیاورم

یادم باشد نسبت به همه چی بی تفاوت باشم

سنگ باشم

همانطور که مرده وار زنده ام عین یک شی متحرک زندگی را بگذرانم تا تمام شود

***

96 پاییز زیبایی نداشت

پر بود از رنج و ناله

از درد برگ های به زردی نرسیده و خشک شده

عجله دارد این پاییز 

برای عبور از جغرافیای سرزمینم

عجله دارد تا تمام شادی ها را از خُلقمان بگیرد

خیابان بی نوای آبان ماه رو به پایان است

نفرین بر این آبان 

که گرفت تمام انگیزه ها را

معلوم نیست آذرش سرخ باشد یا سیاه

نه نه آذر را دوست دارم

بهترین هدیه ی زندگی ام در این ماه متولد شده است

مگر می شود آذر عاشق نباشد

آه باز هم رسید به عشق

به دردها و تب های شبانه

به استرس های جاده ی دل تنگی

به اویی که نیست و معلوم نیست کجاست

به سنگفرش های بیابان زده

به شب های یخ انگیز

به تنهایی کوی فرح

وای دوستش دارم 

درختان سر به فلک کشیده سرو و کاجش را

به محله ی خلوتی که بوی سرسبزی می دهد

حتی در پاییز

به انعکاس خورشید عصرگاهی

خدایا مگر می شود من خوشبخت ترین دختر نباشم؟


+ خدایا یک خبر می تواند معجزه کند در زندگی این روزهایم


نظرات 3 + ارسال نظر
Beny20 1396/08/30 ساعت 13:53 http://beny20.blogsky.com

درده تو فقط از اینکه منتظری ....

سلام فاطمه جونم...
امیدوارم ادر امسال برات پراز خوشی و عشق باشه

سلام فرانک جان
قربونت برم ان شاالله
ممنونم از آرزوی قشنگت

غریبه آشنا 1396/08/29 ساعت 01:09

از بس با درد دست و پنجه نرم کردم از بس غصه خوردم از بس دعا کردم و بی نتیجه موند...!!!
واقعا میدونی درد چیه !؟؟؟
این روزا از هر کی بپرسی تو فکر خودش کوهی از درد روی دوشش کشیده یا میکشه!
حتما همه درد تجربه کردن ولی به نسبت ظرفیت خودشون اونو سنجیدن!
نمیخوام بگم درد نکشیدی ، میخوام بگم ظرفیتتو ببر بالا که زندگی برات بی معنی نشه به این زودیا!
یکم با دقت بیشتری اطرافتو نگاه کن ، شاید خندت بگیره از اینکه بگی دردی کشیدی ...

شاید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.