سوخت دارایی روح

در نقطه ای از این جهان پر برهوت

عده ای جسد را به آتش می کشند

غافل از اینکه روح را نمی توان به خاکستر تبدیل نمود

اگر تار مویی که از انسان جدا می شود

سوختنش حس آوری می کند برای ما

آن وقت با سوزاندن جسد می توان ناپاکی ها را شست

دردها را تجربه کرد

و خوبی ها و بدی ها را از بین برد

سوزاندن روح خود معمایی جداست

گاهی یک حرکت اشتباه می تواند در کالبد دیگری آتشفشان به پا کند

گاهی یک آمدن پر ابهام

گاهی یک دوری خانمان سوز

گاهی دریغ کردن خودمان از دیگری

می تواند تمام دارایی یک انسان را نابود کند.

  

پی نوشت:

بعد از 24 روز بی خبری ساعت 07:39 دقیقه صبح روزی که گذشت یعنی 17 آبان پیامکی به دستم رسیده که:

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

وقتی از خواب بیدار شدم با دیدن شماره چند دقیقه ای گیج شدم چندباری به دقت نگاه کردم و باز هم باورم نمیشد.

بلافاصله شماره رو گرفتم با دوتا بوق رد تماس داده شد.

در جواب پیامک فرستادم:

ندانم از پی چندین جفا که با من کرد

نشان مهر وی اندر دلم چراست هنوز؟

و پیامک تحویل داده شد. دیگر نه پیامی رد و بدل شد نه تماسی, امشب که پیامکی فرستادم و متوجه شدم خاموشه

به این نمی دونم چه میگن دل خوش کُنک, یا نفسی دوباره دادن برای انتظار دوباره

اصلا ربط این بیت حافظ را نمی فهمم. عشق؟؟؟؟

توی تلگرام هم بعد 24 روز انلاین شده اما پیام منو چک نکرده یعنی دوتا تیک نخورده اگرم چک کرده جوابی نداده 

کاش یکی بود عشق رو از دید مردان این دور و زمونه برای من ترجمان می کرد


بی ربط: خدایا تو تفسیر عشقم باش این کار سختی نیست

درد نوشته: نه خواب دارم و نه توان کاری

نظرات 2 + ارسال نظر

به نطرم که کامل فراموشش کن
البته خیلی سخته و زمان مرهم هر دردیه

گویا چاره ای نیست
حداقل به لحاظ ارتباطی بهتره فراموشش کرد هرچند از دلم چنین چیزی شاید برنیاد
ولی یه چیزی هست شاید نمیرم تو این رنج اما مطمئنم عین زنده ها دیگه زندگی نخواهم کرد
چون کل اعتمادم رو از دست دادم و حتی نمیشه کسی رو جایگزین کرد

daneshjoo 1396/09/18 ساعت 01:04 http://farafile.ir

سلام
وقت بخیر

.
.
.

مرجع دانلود فایل های درسی:

http://haminhavaly.farafile.ir/


http://farafile.ir/?ref=331

haminhavaly.rozblog.com

سلام ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.