قضاوت نکنیم

امشب دایی اینا اومده بودن دیدن مادربزرگم یه چیزی گفت که برخلاف انتظارم ناراحت نشدم و لبخند زدم 

دیروز که سوار اتوبوس شدم به ذهنم رسید داییم که بفهمه موضوع افتادن من رو گیر میده چرا تنهایی رفتی دختر یکی رو باید به خودش ببره

و دقیقا امشب همین مورد رو گفت   

دیروز جواب آماده کرده بودم که بگم منم بدم نمیاد سوار ماشین پرشیا پدرم می شدم و پا به پای او مسیر درمانمو طی می کردم

منم بدم نمیومد که سوار ماشین گران قیمت همسرم میشدم و با کلی ناز و کرشمه میرفتم هم بر چکاپ و هم برای تفریح 

وقتی از جفتش محرومم باید منت کی رو بکشم چه کسی حاضره بخاطر من کار و کاسبیش رو بذاره کنار چند روزی و منو ببره یه شهر دیگه

اما هیچی نگفتم سکوت کردم 

خاله ام گفت خواهرش تا توی اتوبوس همراهیش کرده اینجا هم این خواهرش رفته دنبالش

زن داییم گفت آدم که مجبور باشه تنهایی هم میره 

دیگه چیزی نگفت داییم 

میدونستم منظورش برادرامه اما اونا همه درگیر زندگی خودشونن و من هیچ انتظاری ندارم چون واقعا گرفتارن 

خودش رو میبینه هر چند وقت دختراشو میبره برا چکاپ منم پدرم زنده بود نمیذاشت آب تو دلم تکون بخوره اما نیست 

نمیشه که حتما یک مرد باشه تا زندگی کرد 

من تنهاییمو پذیرفتم و دیگه هم ناراحت نمیشم از قضاوت اونایی که از بالا دارن نگاه میکنن

تازه بدتر از من و بی کس تر من تو این مملکت فراوونه

نظرات 5 + ارسال نظر
Amir 1396/11/04 ساعت 09:14

خداحفظت کنه


همچنین

beny20 1396/11/01 ساعت 11:44 http://beny20.blogsky.com

ببین کلن کسی که داره زندگیتو می بینه ،
و درکت نمی کنه رو بذا کنار بسپر دست خدا ..
خودتو هیچ‌وقت درگیره آدمای بیشعور نکن ......
.
.
یادم رفت چی پرسیده بودی +_+
آهان گفتی اگه سرعت هول دادن بالا بود ،
تو دیگه قصدت اینکه‌ منو گیر بندازی و بمیرم هاان ؟
خب سرعتم که بالا باشه با یه پرش بلند یه چرخ توی هوا میزنم ،
و جفت پا میرم توی آب ، فیلم هندی شد

نکته ظریفی بود دیدن و درک نکردن دقیقا
ممنون
.
خدا نکنه
ان شاالله 1000 سال عمر کنی پسرخوب
چرخ هم بلدی بزنی تو هوا یعنی تا این حد ورزشکاری و خبر نداشتم

Sabi gol 1396/11/01 ساعت 01:37

ادما اگر حرف نزنن میگن یه چیزی کمه... ولشون کن...
ما پدرو مادرمون هستن تنهایی بهمون اجازه میدن بریم سفر . وای بازم حرفشونو میزنن. دهن مردمو نمیشه بست.
خدا رو شکر سالمیم و میتونیم روی پای خودمون وایسیم. مگه همیشه یه مرد باید توی زندگیمون باشه!!! وقتی نیست خودمون یپا شیرزنیم.
من اینجور مواقع خیلی حرص میخورم اما سعی میکنم جوابشونو ندم... خیلی به درس خوندن م هم گیر میدن. بگو پدرو مادرم راضین شمو چی میگین دیگه !!!
دلم خیلی پره :))

دقیقا نمیشه در دهن مردم رو بست
ولی داییم دیدگاه مذهبی داره مدام گیر میده حتی به لباس دختر بچه های 3-4 ساله هم گیر میده
بدتر از همه اینکه توی جمع آدم رو له میکنه و کسی جرات نمیکنه جوابش رو بده جز همین خالم که از خودشم کوچکتره
به درس خوندن منم خیلی گیر داد اما پدرم جلو همه وایستاد
روزگاری داریم با این دیدگاه ها

آلما 1396/11/01 ساعت 01:02

میخاستی بگی ما خودیم 1 پا شیر زنیم
اینجوریاست
تازه هر چی منت دیگران رو سر آدم کمتر باشه بهتره
خدا رو شکر هم دست داریم هم پا
نیازی ب هیچکسی هم نیس

دقیقا خداروشکر
مگه میشه چیزی گفت در جوابش
فقط لبخند زدم و بس

رهگذر 1396/11/01 ساعت 00:30

چاره ای نیست جز تحمل کردن و زدن به در بیخیالی
نمیشه کاری کرد همه راضی باشن
تنت سالم

دقیقا
رضایت همه برابر با مرگ خویشتن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.